Pinoku.al. Ne mundohemi gjithnje te kemi produkte dhe sherbime perfekte. Ne garantojme se te gjitha produktet jane testuar para se te nisen, vecanerisht produktet qe jane delikate ndaj goditjeve e transportit.
Gjithsesi, nese ju vjen nje produkt ne gjendje jo te mire, ne kemi nje politike kthimi & rimbursimi.
Garancia
Te gjitha aksesoret kane 3 muaj garanci, pjeset e kembimit kane shtate dite garanci.
Telefonat e rinj kane 3 muaj garanci.
iPhone e rinj kane 1 vit garanci nga Apple.
Telefonat e perdorur kane 1 muaj garanci.
Telefonat e ricikluar kane 1 muaj garanci.
* Garancia nuk perfshin produkte speciale te porositura ose krijuar enkas per ju!!
Rimbursimi
Nese produkti ka difekt ,riparohet nga servisi yne. Nese produkti nuk mund te riparohet atehere behet zevendesimi
i produktit me nje te ri.
* Kostoja e transportit nuk perfshihet ne rimbursim.
Pinoku.al merr persiper vetem pagesen e postes drejt bleresit dhe jo anasjelltas. Pagesa e postes drejt Pinoku.al behet nga bleresi ne kete rast.
Politike Rimbursimi
1. Te gjitha porosite mund te kthehen brenda afatit te caktuar ne fleten e garancise.
2. Ne pranojme vetem produktet qe jane ne gjendjen dhe paketim origjinal. Ne nuk jemi pergjegjes per thyerje gervishtje apo demtime te tjera te shkaktuara nga paketimi i keq, vendosja e gabuar apo perdorimi i pjeseve jo origjinale
3. Per te gjitha kthimet duhet te njoftohet Pinoku.al ne telefon ose e-mail per problemin dhe arsyen e kthimit (E-mail [email protected] – Tel 0696554333).
4. Nese kthimi i produktit do te behet me ane te postes duhet te kerkoni nga posta nje kod gjurmimi per te ditur vendodhjen e produktit ne kohe reale.
Ne kete menyre shmangim problemet me vonesat dhe jemi me te perqendruar te procedura.
5. Bleresi eshte pergjegjes per koston e postes drejt Pinoku.al. Posta drejt bleresit do te paguhet nga Pinoku.al.
6. Pinoku.al ruan te drejten te refuzoj politiken e rimbursimit nese problemi nuk eshte shkaktuar nga ne ose ne rast se produkti eshte demtuar nga uji, tensioni apo perdorimi i pjeseve te gabuara ne montimin apo perdorimin e produktit. Do te refuzohet rimbursimi nese ka shenja te dukshme te keqperdorimit nga bleresi ose persona te trete.
7. Produktet dixhitale si sherbime, abonime apo rimbushje te ndryshme nuk kane te drejte rimbursimi.
8. Kthimet duhet te dergohen ne adresen e meposhtme. Pinoku.al nuk mban pergjegjesi per dergesa ne emer apo adrese te gabuar.
—
ADRESA E KTHIMIT TE PRODUKTIT
Emri : Pinoku.al
Addresa: Rruga Lidhja e Prizrenit 15
Tirane, Shqiperi
Tel.: +355 69 225 7965
Zipcode: 1019